29/12

kära vänner, idag gjorde jag ngt väldigt stort med livet som insats! "jaha" tänker ni säkert,"har hon jobbat".. Självklart har jag gjorde de, jag krigar mot arga traktorer, åker igenom laviner och bestiger berg- för posten ska alltid fram! ;)

förutom att frälsa alla mina kunder, så har jag även varit på massage, ni läste rätt MASSAGE! äntligen har jag varit och kurrerat min sargade kropp. de händer inte ofta, men idag gjorde jag de! och de var på tiden, de tyckte även hon som masserade mej.. Hon var verkligen jättebra! även om de gjorde ONT! men jag får väl skylla mej själv, hade jag inte väntat till in i det sista så hade de säkert varit mindre smärtsamt, men ibland lyckades även jag slappna av lite, vilket var välbehövligt :)

Kroppen var bättre förr!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0