1/11

Shit vad tiden går snbbt, eller ja, helgerna iaf. denna helg blev de en hel del partaj med mina bästa, plus antes bästa också =)helgen har verkligen bjudigt på allt som man tänkas sig få när man är med ett gäng galningar, drinkar á la Patrick = 70/30, ris på mattan, och sånt som borde ha floppat men toppat ist, plus lite självskriven innebandy. Där man är bäst från läktarn, eller hur var de?

under veckan som gått har jag även bevisat för mej själv att JAG klarar mej utan dator, tro de eller ej, men de är helt sant. just för att jag befunnigt mej på annan ort där dator ej är tillgänglig, men jag ska nog fixa dit en burk också, men måste ju bli lite uppdaterad ju ;)har även under denna tid jobbat som en galning,men jag gillar de, typ.

fatta att om endast 1 månad är de första december, sjutk ju.men då är de iaf godkänt att börja köpa julklappar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0