2/11

Fick en mycket obehaglig överraskning på jobbet idag, när jag skulle ut på min lilla (som är rätt så stor) rutt så var min moppe borta, min kära el-moppe. vi som är som hela och halvan, tarzan och jane osv.. ist fick jag ta en lite besvärligare kompis, närmligen en "vanlig" moppe, som man måste växla och tjaffssa med.  så nu luktar man diesel och bensin, tur att man är en rally-tjej, eller just ja, folkrace vara de väl, eller camilla? ;)

 min käraste.


 Nu ska jag käka middag, sen ska jag bokstavligen springa skiten ur mej, har fys med Lasse B.. kan blir en obehaglig överraskning på spåret ikväll.. iaf för alla andra som kommer att vara den efter mig..

http://www.youtube.com/watch?v=KJ32nv2A5_I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0