3/11

kan ju börja med att säga att ni inte behövervara oroliga! löpningen gick bara fint, de var enmssa intervaller som stod på schemat, men som sagt, ingen behövde stampa i nån pizza =) kul att de var bra väder också, NOT! helt svart, men vi var iaf 4 modiga själar som vågade oss ut, det var camie, widde, fillan och jag, sjukt bra jobbat girls!

kom just på att vi säljer New Body, men att de inte gårr så bra för mej att sälja, men vilka knep ska man ta till när syster och kusinen säljer samtidigt? säga att alla som köper av mej får betala en liten extra summa för att mina grjer är mer exklusiva än de andras? skulle kanske ha funkat, varför tänkte jag inte på det innan idag ? :O typiskt mej att komma på allt sent..


 Kan dock säga att jag längtar till helgen, för då bär det av till kalix med Calleballe, och jag kommer garanterat att gömma mej i ett ägg nån dag, eller jag kanske ha växt så mycket att jag inte ryms? hoppas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0