Fram med sågen!

hahahaha, Sandra måste ju ändå vara den klockrenaste som finns. Pappa, sandra och jag var hemma en kväll, och pappa skulle gå ut och skotta. Han frågade sandra om hon ville följa med för att han ville ha sällskap, men så säger hon snabbt tillbaka till pappa " men hallå, jag då? om jag följer med dej ut, då får ju inte jag något sällskap". så tydligen räknar hon inte pappa som ngt vidare sällskap, stackars pappa.



Inte nog med att hon sågar honom på sällskapsfronten, hon har även blvigt västa lill-polisen. hon fick sitta fram idag när vi skulle in till mormor och käka middag. vid vaje hastighetsskylt, sa hon med hög röst att pappa körde för fort, och den är inte bara en skylt efter den här vägen.. gissa om hela familjen var less när vi var framme på våran polis där fram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0