16/8(?)

jag är inte riktigt säker på om detta är dagens datum, men jag chansar på de. har blivit helt "dagavild" senaste tiden, och då har jag ändå jobbat under tiden..
 jag har verkligen inte gjort annat än att lata mej de senaste dagarna, eller tränat lite har jag faktiskt gjort och kollat på innebandy. sjukt härligt att matchernabörjar dra igång igen, då kanske man ids ta sig ut iaf, var ju faktiskt "finnkampen" här i helgen så de fanns ju iaf lite underhållning i form av mikko kohonen & co. alltid kul att se andra lag spela än "bara de vanliga". tack för underhållningen grabbar, jag hoppas vi ses igen!


kommer nog bli en hel del häng på gammlia i vinter för att beskåda stans alla lag.
på denna bild ser vi Sandra och folke på första raden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0