17/8

Grattis kronprnsessan och prins Daniel!


 
                              
För er som är liiiiite efter så ska ju Vickan och danne få tillökning i familjen. trevligt! så om ni inte ränkat ut de själva så ska Kungen bli morfar, häftigt ju! fatta att ha honom som morfar, medan andra barn åker och fiskar i någon risig båt i en igenvuxen insjö med sin morfar så kommer denna lilla krabat att åka lyxbåtar på franska rivieran! STORT! inte för jag tycker mindre om att fiska i någon insjö, för de är jag uppvuxen med och har trots detta fått en hygglig uppväxt, men fatta ändå att hänga på en lyxyacht med en hängig bjöja, och en morbror som är insmord i sololja, de skulle nog inte gå av för hackor de inte ;) fast om jag ska vara ärlig så tror att jag att min morfar var minst lika ball som kungen.

peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0