21/8

Denna dag är nog för många "dagen efter" men jag mår 1000 gånger bättre än jag förtjänar! så sjukt skönt, var knappt trött när jag vaknade. så jag hann städa hela läggan,diska och ligga och lata mej i soffan innan jag åkte iväg och kollade när lillasyster spelade fotbollsmatch.

Gårdagen var riktigt lyckad. den bjöd på sjukt mkt skratt, och det tackar man ju aldrig nej till. calle börjar nu närma sig pensionen med stora steg nu, hon fyllde hela 23 år igår, så vi fira henna helt okej bra,tycker jag iaf. för det var inte jag som kastade in handduken först iaf, ingen nämd, igen glömd!


födelsedagsbarnet i en av dagens bästa stunder!
 jag och ida med några dudes inne på TC.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0