28/8 - dagen efter kvällen före

jaha, då har även denna helg försvunnit lika snabbt som usain bolt startade i finalen i friidrotts VM, dvs liiiite för snabbt.. jag tror att de är dagen efter källen före för en hel del folk idag, måste dock höja mig själv genom att säga att jag mådde prima ballerina, och jag vet att de finns andra i stan som mådde som dom förtjänade, heheh..
   vi i innebandylaget hade iaf våran årliga inspark för att verkligen "välkomna" de nya in i laget. dessa tappra själar fick i uppdrag att gå utklädda som bilnda på stan och utföra diverse uppdrag, och jag tror jag aldrig ha skrattat så mkt om när jag fick se resultaten.. de var så sjukt kul så att vi "gamla" höll på att garva läppen av oss! sen på kvällen bjöds de på andra festligheter, vissa fullare än andra ;) kvällen var iaf en succé på alla sätt! Tack världens bästa lag för en sjukt rolig dag!


 
lag elton john unde dagen som blinda.


lag elton senare på kvällen.


dagen efter för min kära lagkamrat och kusin, jag hoppas du återhämtat dej snart!

http://www.youtube.com/watch?v=rYAKYCyOIXk&ob=av3e


Tack och bock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0