6/12

ja jäklar, jag ger mig själv ett hårt slag för att jag varit så kass på uppdatera. "aj, de gjorde ont".
Befinner mig hemma hos mor och far i den riktigt trivsamma idyllen Sävar, ack vilken underbar plats. men lika underbar var det inte inatt, Sandra(min lillasyster) fick för sig att hon och jag skulle sova tillsammans, så när jag kommer hem och ska gå och lägga mig efter kvällens bravder, så har hon redan parkerat i sängen utan min vetskap. Hon ligger tvärs över hela sängen, så det tog en bra stund innan jag fått henne på rätt köl igen, men typ 4 sekunder senare rullar hon över på min sida och lägger sig kloss med mig, så jag försöker skapa lite utrymma till mig själv genom att flytta å nära väggen de går. Men som tack för detta så får jag några mindre sköna sparkar i ryggen och i sidan, sen så tar denna lilla plutt även täcket, så jag fick ligga och frysa. Jag vaknade när jag dunkade huvudet i väggen, man kan ju undra varför jag gjorde det också.. Ville nog bara få sova djupt. Men en vacker eller mindre vacker dag ska hon få igen för min dåliga sömn.

Men dagen var betydligt bättre, jag och Anna bakade in julen i några lussebullar, pepparkakor och ett väldigt snyggt pepparkakshus, för att inte glömma alla magiska julltar vi lyssnade på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0