otur eller något.

Jag har aldrig tur, nej, jag har aldrig tur.. och klart att jag har fått känna på min otur igen. Det började i onsdags på träningen då jag blev skjuten rakt i ansiktet, och inte nog med att de gjorde ont, jag fick värsta röda och uppsvällda märket, som seanre övergick i en lite mer blå ton.
Vidare till tordagen som inte alls var så mycket bättre, eller dagen började helt okej ändå. Jag var hundvakt och de gick rätt bra till just innen doggen skulle fara hem, då hon började gnälla asmycket och springa runt och käka mina strumpor. Men när hon hade lämna mig ensam så skulle jag springa ner på stan en sväng, och när jag börjat gå så möter jag två små killar som hade något av  ett litet snöbollskrig, just när jag ska gå förbi så tar den ena killen upp en mega stor klump och ska kasta på den andra, men såklart så missade han och vem blev träffad ist? Jo, JAG! Jättekul att bli nermejad av pelle 10 år.. Men de slutade ju såklart inte med de, ca 100 meter längre bort så höll jag på att halka, och råkar göra någon för avancerad akrobatisk rörelse, så jag fick ont..
Men fredagen var mycket bra må jag säga. Först goo lunch med Anthé och sen fiesta. men jag hade iaf tur på en front, jag mådde så sjukt bra när jag vaknade idag, så mycket bättre än jag förtjänade och trodde. magiskt!
bjuder på en bild tillsammans med mina fina, röda och uppsvällda kind!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0