v.50

nu är de banne mig inte långt bort tills man får öppna sina klappar (läs:klapp), för så många som lillasyster lär man ju knappast få iaf, hon har väl snittat på lätt över 20 sista åren. men inte gråter jag över de, en lite smygbitter är man väl just när hon får gå fram till tomten och hämta dom, men sen är man inte lika bitter när hon öppnat alla paketen. hehe ooooops.


dagarna på jobbet har varit så sjukt roliga att jag nästan inte vill fara hem, även om de är kul hemma också, men de är underhållning från minut ett till stängningsdax. igår sprang alla runt som lucior, pepparkakor och tomtar, mega gulliga. idag har dom sjungit "staffan var en stalledräng" ca 80 gånger, och de är i vissa fall rätt oklart om dom sjunger rätt text, jag har hört "gossar låt oss sunkiga vara" och "gossar låt oss snuskiga vara", men de gör att mina nyblivna döva öron mår extra bra! Har sjuk skrivkramp i min högra hand och arm, efter att ha ritat en teckning fått lov att göra typ 30st till. jag som inte ens kan rita.. :O men alltid kul med lite uppskatting!

Byggde julens andra pepparkakshus också. skulle göra detta tillsammans med min lillasyter, men de slutade med att jag fick fixa skiten själv och hon som ville bygga det från början satt och åt kristyr och godis. just my luck. men de kanske var tur att jag byggde de själv, för de blev bra mycket snyggare än förra årets!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0