plötslig händer det.

kanske är detta dagen när jag har chans att vinna en rejäl hacka på triss. för plötsligt händer det faktiskt, jag har lagat middag till min kära familj, vilket inte händer allt för ofta, tyvärr kan tyckas, men jag är ingen jamie oliver i köket direkt.. det blev den svåraste rätten i hela världen, grött. ooops, där blev ni just blåsta! jag bjöd på tacos, GÖTT! och de tyckte även de som fick smaka, ingen spya hittad än så länge! håll tummarna!

jag har även varit på massage(igen?), ja, de var ju ett tag sen jag var där, vilket även min bästa massör kände, heheh.. jag var spänd som en fiolstråke, har överbelastade muskelfästen i knäna, benhinneinflamation, diverse låsningar och knutar i ryggen samt sjukt stel i hela kroppen, men förutom detta så är de väl inte så farligt? de kunde ha varit värre, hu?

en annan skräll för dagen är jag inte sett någon innebandy, har inte ens sett någon match på hela veckan, de nästa innebandy jag kommit är att ha spelat en match själv, men de är ju inte så nära ju. de sägs ju ändå att man är bäst på läktaren ju, där är man nog en av de alla främsta i hela landet. men de är samtidigt skönt att få koppla bort all innebandy och tänka på lite annat och umgås med andra nära och kära, än bara mina älskade i laget.



återkommer inom en snar framtid!
 ps. har även varit ute på en promenad, ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0