1/3

Vilken underbar dag! har varit ledig, vilket jag kommer att vara ett tag framöver ju, fast håller detta väder i sig så kommer jag nog inte tt klaga så mkt ;) dagen började med en pomenad genom denna vackra by tsm med min bästa Anna O. man måste ju röra på flärret nu när man inte jobbar. sen ringde in farfar, som för övrigt är världens bäsra farfar och nog den hurtigaste också, han frågade om vi skulle ut och åka skidor, vilket jag självklart ville, allt man gör med farfar är mega kul! så tack för en supertrevlig dag bästa du. tack även för den otroligt sköna träningsvärken jag kommer att ha imorgon.. men den kommer ju alltid som ett brev på posten efter dagar som denna. men jag ska banne mej bli bättre på att åka, eller jag menar åka oftare.

Skidor på gymnasiet. 

Blev ingen vurpa när vi åkte idag iaf, men gymnasiet bjöd på en och annan ;P

hahah, kom att tänka på en rolig sak som hände här i huset igår. hörde från mitt sängläge att de blev nå tjaffs om någon litn bajs gej, fast sandra blev dock arg och skrek "jaha, men vad blir det föt PISSMAT här då, ni gör ju bara saker som jag inte tycker om, vill ni inte att jag ska äta, ni kanske vill att jag ska dö?" till detta ska jag tillägga att hon äter inte mycket när hon väl äter och hon är ganska kräsen.. men att hon ska dö, de är en sak vi verkligen inte vill att hon ska göra, trots att maten inte var hennes favo denna gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0