16/11 - sjuka tider

ja, då har de hänt igen, jag har fått halsfluss, de kom som ett brev på posten eftersom jag inte haft de någon gång detta år. jag har typ fått de varje år nu i kanske 7 års tid, och de är inte ett skämt! och fyfan vad ont jag har denna gång.. nu låter jag som en vrålapa som satt en hel klase bananer i halsen, och de är inget man vill höra på kan jag lova, de enda jag svarar är typ "mmm" för de gör minst ont.. jätte kul att få ett sånt svar hela tiden? och något som är ännu roligare är att jag inte kunnat äta något på över två dygn, snart tre, men lite dryck har man fått lov att ta.. fast vad gör man inte för beach -12 ;) jag går även runt med konstant halsbränna, inte kul. men jag läste just att de var en vanlig bieffekt av mina mega stora blåa piller.. sen läste jag även om en mindre vanligt bieffekt-  svamp i underlivet och munhålan.. och bara för att jag alltid har så jävla otur och för att jag alltid får all skit så kommer jag säkert få detta också.. för sist jag hade halsfluss så svällde jag upp i hela ansiktet och fick kliande rodnader lite överallt också, samt att alla böjbara leder också svällde upp. men om man har tur så kanske man iaf slipper dessa saker nu när man fick sig några andra piller. ta i trä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0