4/11

shame on me, jag vet.
men denna kväll har varit mycket kul, har tillbringat den med mina vänner piff och puff, eller hanna och evvy kan man också kalla dom om man känner för det. de har inte varit många stunder av tystnad ikväll, men har inte behöv höra hur torrbollarna åker runt med vinden i öknen om jag säger så. har ont i magen, jag skyller det på allt som vi har hunnit med att förtära, men jag skulle tro att de snarare beror på att vi skrattat så mycket, och min magen är lite för ofit för att klara av dessa påfrestningar..
"Är magen glad är människan glad" som hanna så fint sa, eller var de kanske gustav svensson som sa de, stämmer iaf mycket bra.
"Var det han som var en kille" - Evelina 20 år, ifrågan om min frisör.
och ja, de är en kille, han är kung!
peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0