9/11

Nu ska jag ta och öppna kakans skönhetssalong. lillplutten står och tjatar på att jag ska göra hennes frippa innan hon åker på träning och den andra systern vill att jag ska epilera hennes ben, men som jag sa till henne " du kommer att skrika av smärta" och ja, de gör ont första gången man gör de.. känns typ som att hela skinnet ska slitas loss, men man är väl hård och skonlingslös, men jag vet inte om jag kommer att kunna göra de på någon annan. men de kanske är kul att se när någon vrider sig i plågor? ett av mina favorit  program  är ju ändå AFV, för skadeglädjen är ju den enda sanna glädjen. fast man kanske gör klokast i att odla björnpäls ist? kylan har ju ändå börjat komma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0