21/10

kan ju börja med att skiva om något sjukt som hände går! jag och calle hade bestämt att vi skulle äta en riktig mega-mys frulle, nog var de mysig alltid, men de sjuka är att prick klockan 7.00 ringe jag på hennes dörrklocka, tur för henne var dock att hn öppnade också, för visa gånger kan denna dam vara rätt medvetslös under morgontimmarna. men som sagt, hon lät mig komma in direkt, för de var ändå hon som hade bestämt tiden, så de var ju tur för henne! tänkt att jag skulle citera calles facebook inlägg så ni får lite bättre insikt i vad som föregick denna unerbara morgon.
"Min lediga dag startar med megafrukost som min privata kock Malin just nu står och tillagar! Nybakt bröd, pannkakor, äggröra osv... Tillsammans med tända ljus och Sunes Jul skapar vi julstämning (?) såhär en torsdagmorgon :)"
som ni ser så var de jag som fick stå i köket, vilketinte händer allt för ofta, men de blev banne mig sjukt lyckat!

toooday fyller min kära vän Anna O hela 20 jordsnurr, och detta firade vi tillsammans genom en obligatorisk tur till boa, och där shoppades de en hel del vill jag lova! sen har jag inte gjort så mycket mer än att vila mig i form till matchen imorgon. den spelas på gammlia arena - öst, imorgon kl 17.
just ja, har även fått en riktigt bitchslap av min syster (som typ är en baby) helt utan anleding. jag har fortfarande ont i kinden, har säkert ett handavtryck kvar också, men de kanske är bra att ha till matchen imorgon, då ser dom att de är en slagskämpe dom har att göra med..
Grattis bästa Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0