23/10- bed and breakfast

Igår var dagen då festen var, och idag var dagen då jag startade "kakans bed and breakfast". efter gårdagens bravader då fick jag med mig hela två partypinglor hem, så fick man idag föda dom genom att börja dagen med att steka pannkakor. det föll sig nog ganska naturligt att jag fick vara den som stod för matlagingen under dagen eftersom att mina gäster inte var lika pigga som jag, undra varför? den ena var bakis och den andra var trött, så de var bara att ställa sig vid spisen som värsta mat-tanten, tur att gästerna verkade nöjda med det som serverades iaf, för jag skulle inte direkt kalla mig någon stjärnkock, men att steka pannkakor kan jag banne mig!
efter en knakig inleding på dagen så tog den snabbt fart, jag och släggan for och hejade som galningar på ufc som spelade om en plast till superettan nästa säsong, och dom lyckades, mest tack vare mitt och släggans enorma stöd. Grattis grabbar, eller ska man rent av säga gubbar? småkillar på typ 10 bast kallar sig ju gubbar i idrottssammanhang. fifan vad kul UFC, fifan! det dom förgyllde hela matchen var att vi hade en galning som satt några rader under oss på solsidan, som verkligen höll låda, och då en riktigt  speciell sådan också, jag skulle inte vilja vara någon av domarna i matchen, om jag säger så. men de spelar inte så stor roll eftersom att dom ändå vann och att de var över 6000 andra glada på läktaren. :) kan berätta att matchen slutade 2-1 om du inte redan visste det.
efter en galen fotbollsmatch var de full fart vidare till gammlia arena, där dalen tog emot aik, så då hade man ju kusinen på besök, men han och hans aik fick dock sätt sig på bussen med svansen mallen benen och åka hem utan poäng.
nu är man fulltankad med varma mackor och juice, så de enda man kan göra är väl att börja röra sig sakta med säkert mot sängen för att sedan ta en date med john blund.
bjuder på en blid från gårdagen.
peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0