4/10- bulldagen

idag har man bakat både den ena och de tredje, man måste ju fira kanelbullsens dag på ett eller annat sätt. själv börjde dagen med att man blev bjuden på en varm bulle av en riktigt bulltant på ica, och hon försökte verkligen lura på en att köpa hennes bullar, men de gjorde jag verkligen inte. varför köpa hennes oäkta bullar när man kan baka egna mega goa bullar? de tänkte hon inte på minsann! inte nog med att jag och surre har bakat bullar,bollar och cookies, vi var även en sväng i da town, och där blev man ett par skor rikare och några hundringar fattgare, men jag nöjde mig inte med ett par, när jag kom hem så slängde jag iväg en beställning på ett par till.. shame! men ibland så måste man (A).
dessa godningar tillverkade jag och surre med våra bara händer. och goa blev dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0