9/10 - siffran 1

denna helg har handlat om just nummer 1. det började i lördags med att vi hade hemma premiär mot alba, ett lag som är en ny bekantskap för oss i umeå city, vi har inte möts tidigare, så de var ngot helt nytt för oss. själv fick man vara den som gjorde första målet i matchen, kors i taket, den som hade tippat på att jag skulle vara den som gjorde första målet i våran hemma premiär hade varit miljonär just nu, för jag är ingen direkt målskytt, men denna gång fick man skyffla in bollen efter en riktigt bra passning från Cap. vi vann matchen med 5-0, och fick hålla nolan för första gången i år, men förhoppningsvis inte den sista! :) 

efter matchen bar de iväg på 50-års kalas, god mat, god tårsta och mycket trvligt sällskap. efter de så for man vidare på nya äventyr till ante, och där väntade bästa brudarna, och som vanligt levererade dom! vi bagav oss senare till corre, för "love and lust party" där vi blev målade med självkyssande kroppsfärger, sjukt kul med färg, även om jag såg ut som sju svåra år när jag nådde hemmets säkra dörr. jag bjuder på att jag såg ut som jag gjorde för jag hade sjukt kul där, garanterat inte sista gången man festade med färg, efter denna första gång, så känns de som något som kommer att återkomma!
 
idag- söndag så var jag på hockey för första gången på vääääldigt länge, och de var banne mig mycket trevligt de också, jag och bästa lelle hade liite otur med vädret när vi cyklade dit, men vad gör de när man fick se hela 11 mål göras nere på isen. dem som spelade var björklöven mot clemensnäs och matchen slutade 10-1 till löven, great!

så nu har ni fått veta att de var många ettor denna helg, och jag hoppas att de blir tvåor nästa gång, för helgen var magiskt rolig så jag gör gärna om hela spektaklet igen! :D


vinnarlaget som även stödjer bröstcancerfonden, bra tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0