11/9

shit vilken helg, eller rättare sagt vilken vecka med guldbrudarna i umeå city ibk! för guld vad exakt vad ed blev i sävar cup, och på vilket sätt vi tar de också, vi går helt obesegrade genom hela cupen- STORT! ovh finalen, vilken match, den hade nog allt man kan tänka sig, men vi visar ett j*vla hjärta och sliter som dårar, och därför vinner vi också. älskar er mitt bästa lag betydligt mycket mer än jag älskar min h-vetes tår och diverse andra kroppsdelar på mig själv. just nu har jag just försökt att dämpa mina krämpor och för att inte tala om tröttheten med en underbar pizza från rappe! jag har hört att pizza-dieten är sjukt underskattad? lite deg har väl ingen dött av? mer om matcherna kan ni läsa på http://www2.idrottonline.se/default.aspx?id=162223

laagbild

nu blir det ett bubbelbad, sen ska nog denna båt börja vika in årorna.

tack och hej leverpastej önskar ett dödstrött och jäst kaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0