14/9 - dagen före döden

Igår hade jag världens trevligaste middag med min bästa lelle, och sen bar de av i mega speed till träningen, men när jag kommit halvvägs så tyckte jag att de var ngt som fattades, jag hade glömt mina skor.. typiskt min otur att att göra något sånt när hela dagens hade varit bra annars.. jag kommer nog aldrig att få uppleva en perfekt vardag. men jag hann ändå i tid måste jag tillägga, även om de inte var med någon jätte marginal direkt.

dagen före döden, dvs idag har jag fått att gå rätt snabbt genom att först vara och klippa mig hos bästa frisören malin nordliner, gjorde dock inga större förändringar, men tog bort de som hade gjort sitt på mitt huvud, men nästa gång ska jag banne mej våga göra någon som ingan förväntar sig, säger jag nu ja, men när jag väl sitter där nästa gång kommer jag förmmodligen bara säga att hon ska ta bort de slitna typ.. typsikt mig! sen efter klipnningen for jag hem till marre, och vi lekte konditori, s vi bakde lite kakor och samtalade om livets plågor. kakorna blev förövrigt väldigt goda även om dom fick ett kenpigt yttre.. men det är väl ändå smaken som räknas?
    nu när hela dagen har gått, jepp, jag hade träning ikväll också, så är de dags att snart börja kalla på john blund. men jag känner att jag helst inte vill att det ska bli torsdag, för jag ska göra de jag hatar typ mest av allt i hela världen, gå till tandläkaren.. och nu när jag dessutom måste betala för att få mina gaddar kollade så känns det ännu tråkigare.. men jag håller tummarna för att min tandis är snäll och att jag inte ha några hål eller annat kasst i gapet.


innan gräddningen av mina cookies. men med tanke på att de slank ner en och annan av dessa så kanske man inte ska ha så höga förväntningar under mogrondagens hemska besök..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0