16/9

igår var dagen när allt gick fel, jag önskade att jag aldrig hade behövt stiga upp ur sängen.. bara tanken på att måsta gå till tandläkaren gör så att hela dagen är skit, jag fick fel storlek på ett plagg jag skickat efter, jag fick en jätte rolig räkning-NOT och träningen gick inte alls bra.. ja, lstan kan göras lång på saker som inte gick min väg igår, de enda som var helt okej var väl just de värsta av allt- tandläkaren. men men, men lever ju ändå idag.

och denna dag har varit betydligt roligare, har haft en skön sovmorgon och varit en sväng på stan med evvy. vi shoppade lite paket till stor-hanna som fyller hela 20 och imorgon ska hon firas. kan då säga att våra gåvor som hanna ska få från hennes 4 mest älskade vänner är helt okej bra saker. men de var ett jäkla springande innan vi fått tag på allt vi skulle köpa, men vi fick oss många goda skratt, vill jag lova. kan ju inte säga än  vad de var vi köpte, men imorgon kanske ni får veta ;) vi gick iaf all-in för att hitta de perfekta sakerna, och de är ju ändå tanken som räknas!


det gick vilt till när vi var i skidbacken i hemavan, men de är inget i jämförelse vad de gjorde idag när en present skulle införskaffas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0