17/9

har just avnjutigt en sjukt trevligt kväll med mina bästa tjejer, eller iaf en en stor majoritet av dom bästa. hanna fyllde nämligen hela 20 jordsnurr denna dag, och detta firade vi såklart! som sagt en mycket trevlig kväll som började med gooo tacos till middag och sen flöt resten på av bara farten, vi spelade även spel vilket mitt lag lätt tog hem, och tur är väl de för jag hatar att förlora om du inte redan visste det.. skrev ju igår om hannas presenter som hon skulle få av "the crew" och de som vi skramlade ihop till blev: en blå likör som förhoppningsvis är god, några fina martiniglas och sen till de sjukaste hon fått av sina vänner- ett akvarium med två fiskar, eller jag skulle nog inte välja att kalla de akvarium, liknade typ mer en hög blomvas, vilket de säkert också var, men tanken som räknas ändå. vi träffas inte lika mycket som förr så hon kan behöva våran spirit vid sin sida i form av två fiskar! detta blev en väldigt lyckas kväll, även om jag redan är hemma.. men jag fick lämna mina girls när dom skulle planka in på krogen, har ju match imorgon så åkte hem och tar hand om mej själv ist :)









ps, matchen börjar kl 14.00 på gammlia väst ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0