26/9 tystnaden som uppstår när man är döv..

att inte höra ngt har fått en helt ny innebörd..usch vad jag hatar att vara förkyld.. en förkylning är väl inte så farligt, jo för mej är de inte askul, inte för att jag kommer att dö av förkylningen, men jag bli typ döv direkt jag blir förkyld... folk måste skrika till mej för att jag ska höra, och själv pratar jag tydligen vädligt tyst också, detta måste bero på att jag inte hör mig själv typ :O de är fasen inte kul.. jag väntar bara på att jag ska bli riktigt hes och låta som en vrålapa som satt en banan i halsen, snälla Gud, skona mig från detta är du snäll!

tänkte bara hjälpa er så att ni kan kommunicera med mig.


måste bara berätta att jag varit och sett enmassa innebandy i helgen också, så nu har jag tagit igen allt som jag missade under noliacup ;) kan även tillägga att jag såg fotboll också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0