2/9

shit vad knepigt den kändes att skiva en nia på datumet, tiden går sjukt snabbt. bara sisådär 6 månader tills man åker på semester. och som jag längtar alltså! men innan man åker så ska man förhoppningsvis ha spelat några innebandymatcher med världens bästa brudar och vunnit de flesta av dom, helst alla såklart!




 idag var dagen när jag gick och blev med tv, jepp en helt egen tv. men de är iaf inte gratis med sådana nymodigheter-tyvärr. men nu är den bara min :D och camilla ville gärna ställa upp som gudmor till den lille. är det någon som skulle kunna ställa upp som fadder(ni läste rätt, fadder) hör gärna av dig så kan vi nog komma överens om en bra lösning, för jag tycker att han kan behöva någon att se upp till! tack på förhand!

finns risk för att ni kommer att hitta mig på gammliahallen i helgen också, för de spelas helt okej mkt innebandy där just nu. men de är de väl ingen som dött av so far?

denna är nu min käraste ägodel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0