29/9 - Proud to be a smurf

jag är så stolt över att få tillhöra umeås skönaste lag, mina gulliga smurfar med tillhörande gragamel och katt gjorde de igen- vi vann vårat andra raka derby i serien ikväll. det var inga mindre än iksu ungdom som stod för motståndet denna gång, och de är ingen lätt nöt att knäcka, och de var de inte heller denna gång. vi gör en rätt blek insats i första perren, och rycker upp oss rejält till andra, för att inte tala om hur den tredje såg ut, då visade vi att ett riktigt bra lag och ett starkt kollektiv som gör det tillsammans. jag tror dock att alla, nästan alla iaf kan säga att man kan lite bättre, och då är de verkligen starkt att vi lyckas vända ett 2-0 underläge till vinst med 2-4. tack tjejer!

smurfarna i sin fulla mundering.


under denna dag har man även hunnit med att shoppa lite med marre-surre och gått en sväng med calle, en helt okej dag, må jag säga. även om den började lite knasigt, har en riktigt knepig dröm men dock riktigt rolig, och tur var väl de =) mer sånt åt folket!

jag skulle även vilja slå ett slag för våran "city-blogg" som vi i laget bedriver, en riktigt galen blogg om allt som händer både på planen och utanför. http://www.umeacitydam.blogspot.com/

peace och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0