30/9 - snart kanske man blir en vrålapa

vill helst slippa detta hemska tillstånd, men skulle inte bli förvånad om de nu kommer att slå till.. för jag har börja ana att något är lurt. för imorse när jag vaknade börja jag dagen med att slänga i mig en kexchoklad, fråga mig inte varför med de gjorde jag iaf. när jag i ren hets ätit upp halva så börjar jag tänka på om de var god elelr inte, men de kunde jag inte ens svara på, för jag kände inte ens vad den smakade.. kul? nej verkligen inte..

     =        


hade även en rätt knepig dröm i natt också, jag drömde att de var fest i min lägga och att allt spårade ut toltalt, nån gjorde ett hål i väggen till toan och de var en hel drös med folk där som jag inte har en aning om vilka de är osv..  jag undrar om de är något som kommer att bli sanning, för min kära mamma har lånat lägenheten ikväll för att ha "fest" med sina arbetskamrater, så jag börjara undra om de är så klokt att låna ut den? här med förbjuder jag allt festande i min lägga, eller näe kanske inte ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0