3/9

Latare än latast, så skulle man nog kunna beskriva mig denna dag.. inte ha jag gjort många knop, typ ätit, sett på tv och ja- ätit igen typ.. jag har inte ens orkat fara och kolla på innebandy idag, någon som jag hade tänkt att jag skulle göra.. men idag var jag en riktig "slökorv" som min förre tränare skulle ha sagt. men man måste väl kanske få ha sånna dagar också, men har blivit liite för många av den typen på senaste tiden.



jag var lite sugen på att gå ut en kväll som denna, men efter förra helgens bravader så kan man väl ta en vilohelg också, och med tanke på att vi ha lagt in en extra träning imorgon så kändes utgång ännu mindre aktuellt. men som sagt vi körde hårt föra helgen, hela gänget var på topp!

nu ska jag måla mina naglar och kanske äta lite till.

pease!

/ slökorven


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0