5/9

goddag kamrater!

som sagt de blev inte alls mkt tittande på innebandy i helgen, trots en del bra matcher. jag brukar hänga på de flesta matcher av värde som spelas i denna stad. mina kära vänner började spekulera varför jag inte befann mej på en plats nära dom, och visa anledningar som dom kom fram till var troligare än andra. men kul att ni bryr er ;) och nej, jag var inte sjuk, skulle vara lite huvudet men inte värre än så! men då har man ist gått och blivit lite sick nu, typiskt min otur, när vi själva ska börja spela cup imorgon.. men de är ju en dag kvar iaf, de är väl bara att mata med diverse huskurer? men de finns ju typ inga goda kurer, allt smakar ju skit, eller så ska man utföra värsta ritualen i typ näsan och jag var inte så sugen på att göra ngt sånt.. jag önskar att jag hade karlsson på taket här, så att han kunde göra mej lite kuckelimuck medicin, den måste ha varit en mkt god medicin och bra, för den funkade ju för honom!





men ikväll hade jag trots att jag snyter grönt, tänkt att fara på hallen och kolla in lite innebandy "hemma" i sävar, tänker nog spendera hela veckan här, när de liks är cup, fast kan inte skylla på att de är långa till gammlia från där jag bor heller.. me njag var lat under noliacup. OKEJ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0