7/9

nu kommer jag säkert att låta som en senil pensionär på bussen som försöker få din uppmärksamhet och lite sällskap genom att prata om vädret, vilket iofs alla äldre gör för att få kontakt med dagens ungdomar. nej där var jag lite dum, alla gör faktiskt inte det, med spela roll, för vilket jävla piss väder de är alltså! man kan inte göra ett dugg för så blir man blöt och ser ut som en nybadad katt som aldrig upplevt något värre.. fast jag skulle nog kanske behöva gå ut en sväng och gå förbi tandläkar'n och frågar vad dom sysslar med. jag fick hem ett brev där det stod att jag var välkommen till tandsköterska eller tandhygenist åsa och att dom hade bokat en tid för mig, och att om man inte kan den tiden så ska man ringa dit så fort som möjligt för att byta, ja ni fattar, allt som alltid brukar stå i sådana brev stod där, utom det viktigaste vilken tid jag ska dit.. hur tänkte den som skrev brevet till mig, att jag är tankeläsare? okej jag är helt okej bra på att se och känna hur folk känner sig, men de är typ 2 år sedan jag var där så jag minns inte riktigt hur det var dom brukade tänka när dom gav mig tider..

igår spelade vi första machen i sävar cup, vi mötte täfteå. det finns inte så mkt att säga om den matchen, vi gjorde de vi skulle men inte något mer än så.. men förhoppningsvis så blir de bättre till matcherna som kommer senare i veckan, eller rättare sagt så måste de bli bättre, för annars blir de inte kul. men vi vet att vi kan så mkt bättre, så de är nog ingen större fara.


här är en väldigt fin och orginell bild på min femma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0