Livet är orättvist

jag måste få passa på att skänka en megastor tanke till stefan liv familj och vänner. de är helt sjukt det som har hänt och så jävla tragiskt. när jag läste det hela fick jag världens största klump i magen och tårarna började rinna i floder. det är sjukt hemskt hur snabbt det kan gå, som i detta fall, in i planet, knappt upp i luften sen tog det slut, för de allra flesta. TRAGISKT! jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om stefan och hans karriär, inte för att jag på något sätt kände honom, men för att man läst och hört så mkt, och de har nog även ni gjort så därför lämnar jag de. men av det som man har hört så verkade han vara en fantastisk människa.
 det som även gör saken lite värre är att alla personer i hans lag även omkom utom en spelare. fatta ett helt lag borta på 1 sekund. jag får rysningar genom hela kroppen när jag tänker på det hela som hänt och det tåras i ögonen. nu orkar jag inte skriva mer om denna hemskhet, men skänker även en tanke till ALLA drabbades familjer.

R.I.P Stefan Liv och locomotiv jaroslavl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0